ŠTĚRKOVNA OPEN MUSIC

vloženo: 14.07.2019           komentářů: 0

ŠTĚRKOVNA OPEN MUSIC pohodový letní festival u vody

Neskutečné západy slunce, romantika a pohoda u vody, zábava pro celou rodinu. K tomu ti nejlepší interpreti z české a slovenské hudební scény a mimořádné projekty, které jinde neuslyšíte. Tuto úžasnou a nezapomenutelnou kombinaci nabízí jen jeden festival. ŠTĚRKOVNA OPEN MUSIC letos od 25. do 27. července v Hlučíně představí kapely Chinaski, Čechomor, Mig 21 či Lucii Bílou s kapelou Arakain. Vstupenky jsou nyní k dispozici. V prodeji jsou i na jednotlivé dny a k dispozici budou i na místě.

„Zatímco interpreti se na mnoha festivalech v republice opakují, tím hlavním, co udává charakter a mimořádnost naší akce je především vodní plocha Hlučínského jezera. Právě proto festival organizujeme už popatnácté právě tady," řekl pořadatel akce David Moravec. Skutečnou POHODU na festivalu ŠTĚRKOVNA OPEN MUSIC podle něj totiž odtrhuje právě výjimečná kombinace léta, vody a českých kapel doplněná o mimořádné projekty, které nikde jinde neuslyšíte a neuvidíte. Navíc výhodou rodinného festivalu jsou dvě střídající se pódia, kde zatímco na jedné straně areálu si můžete užívat „svého" interpreta, na druhé straně areálu se chystá další vystoupení a tak zde můžete v klidu odpočívat, relaxovat na travnaté ploše na břehu vodní přehrady nebo se třeba koupat.

Letos pořadatelé připravili řadu novinek. „Celý festival bude bezhotovostní. Platit návštěvníci budou prostřednictvím čipů, na které si svou hotovost nahrají. Poprvé vyzkoušíme Silent disco, kdy tanečníci hudbu slyší ze sluchátek a mohou si vybrat ze dvou DJ," uvedl Moravec. Dodal, že pivo budou zájemcům čepovat hned dva beerjety, které zvládnou připravit šest piv během několika vteřin. „K dispozici návštěvníkům bude i půjčovna a úschovna kol. A náš partner Outlet Arena Moravia zajistí během pátečního a sobotního dopoledne a části i odpoledne speciální spoje, které zájemce odvezou do areálu nákupního centra. Doprava bude posílena i ve večerních hodinách, kdy pořadatelé ve spolupráci s Dopravním podnikem Ostrava zajišťují řadu posilových spojů."

Na dvou pódiích se během tří nabitých dnů představí téměř čtyři desítky interpretů a kapel. Těšit se můžete na kapely jako Chinaski, Arakain & Lucie Bílá, Divokej Bill, Čechomor a mnoho dalších. Součástí bohatého doprovodného programu bude ČEZ dětská scéna. „Součástí scény budou připraveny interaktivní hry pro velké i malé, zábavná vědecká představení od Divadla vědy ze Světa techniky a artistické a žonglérské show Cirkusu trochu jinak," říká Matěj Ostárek, pořadatel festivalu.

ŠTĚRKOVNA OPEN MUSIC není zdaleka pouze o lákavém line-upu, ale o ojedinělých zážitcích. Světovou premiérou bude mít Symphonic Dance Music, unikátní a zcela výjimečné propojení Janáčkovy filharmonie Ostrava, DJ Lowy a zpěvačky Dashy, držitelky ceny Thálie. Společně uvedou největší hity světové taneční hudby. „Symphonic Dance Music bude vrcholem pátečního programu, kde si odbude svou úplně první premiéru po mnoha měsících příprav a práce. Už teď mohu prozradit, že během 90minutové show bude JFO hrát důležitou úlohu a nebude jen kulisou. Navíc asi polovinu písní od největších světových hitů bude živě zpívat zpěvačka Dasha v doprovodu sboristů," dodal autor aranží Jan Lstibůrek.

Vstupenky na festival mimořádných projektů koupíte online na webových stránkách ticketstream.cz. V současné době dobíhá doprodej posledních kusů vstupenek z IV. vlny za 1 109 Kč a chystá se spuštění V. vlny vstupenek. „Další novinkou je navýšení prodejních míst, nově můžete koupit jednodenní vstupenky na recepci Outlet Arena Moravia, která je letošním hlavním partnerem festivalu, kde se navíc můžete den před festivalem akreditovat a získat limitovaný festivalový balíček."

Celý program festivalu včetně harmonogramu najdete na stránkách festivalu či na FB ŠTĚRKOVNA OPEN MUSIC 2019. Generálním partnerem festivalu je stavební firma STRAUB s.r.o., hlavními partnery jsou Outlet Arena Moravia a společnost ČEZ. Festival je podporován městem Hlučín a Moravskoslezským krajem.

autor: (red)