Jazz Open Ostrava

vloženo: 07.06.2019           komentářů: 0

7.6. 2019 Slezskoostravský hrad
19:00h - HEIMAT
Heimat znamená německy vlast, domov a tihle občané vám ukáží, kde pro ně leží hranice tohoto pojmu. Zastydlí sluníčkáři vám se svou sudetskou world music namíchají koktejl afrobeatu, jazzu, a synthpopu.
Petr Uvíra - guitar
Václav Kramář - klávesy
Jan Krasl - Dundun, kenkeni, percussions
Jan Tengler - saxofony

20:00h - Charles Pasi Group (Francie)
Charles Pasi, nová hvězda, mladý zpěvák a hráč na foukací harmoniku francouzsko-italského původu. Studoval hudbu v Římě a Paříži. Později doprovázel při turné zpěvačku Carlu Bruin. V roce 2007 si zahrál „muže s harmonikou“ ve filmu Herečky. Roku 2006 vydal své první EP nazvané Mainly Blue. Na jeho albu „Uncaged“ (2009) se podílel legendární americký saxofonista Archie Shepp. V roce 2013 byl také členem turné Niela Younga v Evropě a v Číně . V posledních letech je vyhledávaným interpretem na předních evropských i světových scénách. Na Slezskoostravském hradě doprovodí Charlese Pasiho čtveřice skvělých francouzských hudebníků. Po roce se opět můžeme těšit na skvělou francouzskou kapelu.
Charles Pasi – zpěv, foukací harmonika
Joseph Champagnon – kytara
Sébastien Levanneur – baskytara
Pity Cabrera – klávesy
John Grandcamp – bicí

21:30h - YELLOWJACKETS (USA)
YELLOWJACKETS se vrací do Ostravy po dlouhých 11 letech!
Legendární kapela zanedlouho oslaví 40. let od svého vzniku. Za tu dobu vydali 29 skvělých alb, z nichž 17 bylo nominováno na cenu GRAMMY. YELLOWJACKET za éru svého působení spolupracovali s obrovskou řadou těch nejlepších umělců: Zpěváci - Bobby McFerrin (album ZoomBang), Kurt Elling, Michael Franks, Donald Fagen, Brenda Russell, Luciana Souza nebo Take 6. Kytaristé - Michael Landau, Mike Stern, Mike Miller. Perkusisté - Paulinho Da Costa, Alex Acuña, Don Alias, Nana Vasconcelos, Luis Conte nebo saxofonista Eric Marienthal.
YELLOWJACKETS dnes patří k absolutní světové špičce, především díky nezaměnitelnému skladatelskému rukopisu Russella Ferranteho a Boby Mintzera.
7. červen se na nádvoří slezskoostravského hradu stane skutečným svátkem hudby!
Russell Ferrante – klávesové nástroje