LEVNÁ NEDĚLE v Cinema City

vloženo: 16.05.2019           komentářů: 0

LEVNÁ NEDĚLE v Cinema City proběhne tentokrát i se speciálními formáty IMAX a 4DX

Nezažili jste ještě film na velkém plátně nebo na pohyblivých sedačkách. Tuto neděli 19. května máte výjimečnou příležitost si dopřát obojí, a navíc za skvělou cenu. A nejen to! Cinema City si přichystalo pro všechny nadšence akci LEVNÁ NEDĚLE, během které si užijete spoustu dalších filmů za zlomek ceny. Pokud jste členy CINEMA CITY CLUBu seženete vstupenky na 2D projekci za 60 Kč, v případě 3D zaplatíte pouze 100 Kč. Filmy naplno můžete zažít v kině IMAX a to pouze za 70 Kč za 2D, 110 Kč za 3D formát. Promítání v sále 4DX, díky kterému si film užijete opravdu všemi smysly, bude pro členy klubu od 160 Kč.

Jestli patříte mezi těch pár posledních, kteří ještě neviděli závěrečnou epizodu marvelovské ságy Avengers: Endgame a nebo si je chcete užít znovu, máte nyní jedinečnou příležitost. Filmovou novinkou je návrat Keanu Reevese jako super zabijáka Johna Wicka, jedná se již o třetí film úspěšné akční série, který si určitě nenechte ujít. V  nabídce v rámci akce LEVNÁ NEDĚLE mají své zastoupení i filmy pro mladší diváky. Pokémon: Detektiv Pikachu nebo UglyDolls.Na vlně romantiky se pro změnu můžete svézt s novým filmem Láska na druhý pohled. Do akce LEVNÁ NEDĚLE je zapojena spousta dalších filmů, program jednotlivých kin naleznete na ...cinemacity.cz.

Počet míst je omezen, proto si kupte již dnes nejlepší místa on-line nebo na pokladně kina!

28.06.2019

Nudu zaháněli v obchodě
Nudu zaháněli v obchodě, událost bude šetřit „sociálka“ Tři nezletilí chlapci se vydali 28. května 2019 do prodejny v Ostravě-Zábřehu. Nešli zde však nakupovat, nýbrž dělat nepořádek. Jak později sami přiznali, důvod, proč prodejnu navštívili, byla nuda. Jejich počínáním vznikla škoda na zboží v celkové výši přibližně 350,- Kč. Poškodili deodoranty a rozbalili na prodejně potravinářské zboží.

01.06.2019

Pod vlivem boural
Poškozenou krajnici vozovky a dopravní značení zahlédla hlídka městské policie v sobotu 1. června 2019 po 3. hodině ranní v Ostravě-Slezské Ostravě u jedné ze zastávek městské hromadné dopravy. Od tohoto místa se po vozovce táhla skvrna provozních kapalin, která strážníky dovedla až ke značně poškozenému vozidlu, které v té době přijíždělo k jedné z nedalekých ulic. Ve vozidle se nacházel pouze řidič. Hlídka muže ztotožnila, kdy se ukázalo, že jde o 41letého Asiata.

29.05.2019

Používala velmi hrubých výrazů
Dopoledne 29. května 2019 byla hlídka vyslána na Ostravy-Moravské Ostravy, kde se žena marně domáhala vyplacení sociální podpory. Verbálně na zaměstnankyně úřadu útočila, křičela a zároveň rušila i jednání dalších zaměstnanců. Používala velmi hrubých výrazů, především vůči zaměstnankyni, která agresorce odmítla dávky přiznat z důvodu chybějících dokumentů. Kromě vulgarit také plivala.

25.05.2019

Opilý muž napadl strážníky
Opilá osoba obtěžující okolí. To byl důvod, proč v sobotu 25. května 2019 odpoledne vyjížděla hlídka městské policie do Ostravy-Svinova. Na místě se na chodníku nacházel muž, který byl zjevně pod vlivem návykové látky. Ostatním kolemjdoucím vulgárně nadával a vyhrožoval. Dle oznamovatele se tak dělo již delší dobu. Muž odmítal spolupracovat i se strážníky. Ti mu následně naměřili přes 2,6 ‰ alkoholu v dechu.

20.05.2019

Sprejeři přistiženi při činu
Dne 20. května 2019 chvíli před půlnocí byli spatřeni strážníkem v Ostravě-Porubě v jednom z průchodů dva mladíci, kteří zde pokreslili stěny.Oba muže ve věku 19 let se podařilo dostihnout další hlídkou o několik metrů dál, podle popisu, který jim byl kolegou předán.