LEVNÁ NEDĚLE v Cinema City

vloženo: 16.05.2019           komentářů: 0

LEVNÁ NEDĚLE v Cinema City proběhne tentokrát i se speciálními formáty IMAX a 4DX

Nezažili jste ještě film na velkém plátně nebo na pohyblivých sedačkách. Tuto neděli 19. května máte výjimečnou příležitost si dopřát obojí, a navíc za skvělou cenu. A nejen to! Cinema City si přichystalo pro všechny nadšence akci LEVNÁ NEDĚLE, během které si užijete spoustu dalších filmů za zlomek ceny. Pokud jste členy CINEMA CITY CLUBu seženete vstupenky na 2D projekci za 60 Kč, v případě 3D zaplatíte pouze 100 Kč. Filmy naplno můžete zažít v kině IMAX a to pouze za 70 Kč za 2D, 110 Kč za 3D formát. Promítání v sále 4DX, díky kterému si film užijete opravdu všemi smysly, bude pro členy klubu od 160 Kč.

Jestli patříte mezi těch pár posledních, kteří ještě neviděli závěrečnou epizodu marvelovské ságy Avengers: Endgame a nebo si je chcete užít znovu, máte nyní jedinečnou příležitost. Filmovou novinkou je návrat Keanu Reevese jako super zabijáka Johna Wicka, jedná se již o třetí film úspěšné akční série, který si určitě nenechte ujít. V  nabídce v rámci akce LEVNÁ NEDĚLE mají své zastoupení i filmy pro mladší diváky. Pokémon: Detektiv Pikachu nebo UglyDolls.Na vlně romantiky se pro změnu můžete svézt s novým filmem Láska na druhý pohled. Do akce LEVNÁ NEDĚLE je zapojena spousta dalších filmů, program jednotlivých kin naleznete na ...cinemacity.cz.

Počet míst je omezen, proto si kupte již dnes nejlepší místa on-line nebo na pokladně kina!