Srdečně Vás zveme na koncert

vloženo: 25.04.2019           komentářů: 0

KONCERT V OBRAZECH SVĚTOVÝCH MISTRŮ

Srdečně Vás zveme na koncert Symfonického dechového orchestru Májovák Karviná, který se koná v neděli 12. května 2019 od 16 hodin v kompresorovně Landek Parku (Hornické muzeum) v Ostravě-Petřkovicích. Na programu koncertu zazní díla současné světové hudební literatury pro symfonické dechové orchestry jako Symphonic Overture Jamese Barnese, Saxpack Otto M. Schwarze se sólistou na saxofon Lukášem Kolkem a Dutch Masters Suite skladatele Johana de Meije. Toto mimořádné třívěté dílo je inspirováno obrazy starých holandských mistrů a každé jeho provedení slibuje nevšední umělecký zážitek.
Druhá polovina koncertu bude patřit českým autorům Bedřichu Smetanovi, Antonínu Dvořákovi a Leoši Janáčkovi. Uslyšíte známé skladby jako Slovanské tance, Pilky z Lašských tanců, Polka a Finale z opery Prodaná nevěsta a další. Současné české autory bude zastupovat ostravský hudební skladatel Pavel Staněk a jeho Česká taneční suita.
Koncert řídí šéfdirigent orchestru Ondřej Packan, průvodní slovo má Daniela Walová.
Akce se koná za podpory statutárního města Karviná, Nadace Landek, Nadace OKD a Nadace Život umělce.